Termeni si conditii

Termene și Condiții de utilizare a Funcției de comandă și plată a serviciului medical de interpretare a analizei microbiomului interstinal în cadrul site-ului

Funcția de comandă și plată a serviciului medical de interpretare a analizei microbiomului intestinal este pusă la dispoziția oricărui pacient/solicitantîn cadrul secțiunii specifice din site purtând denumirea de Shop Online,  în vederea plasării acestei comenzi, în considerarea Termenelor și Condițiilor prezentate în cele ce urmează.

  1. Definiții

I.1. Funcția de comandă și plată de servicii medicale (denumită în cele ce urmează ”Funcția de comandă și plată”) – funcție disponibilă în cadrul site-ului prin care se pune la dispoziția utilizatorului posibilitatea de a comanda și a plăti serviciul medical de interpretare analizei medicale de microbiom intestinal, selectată din portofoliul Laborator Betania S.R.L., disponibilă în cadrul funcției, conform informațiilor prezentate în cadrul Secțiunii Shop Online; comanda și plata acestui serviciu medical selectat de către utilizator se va realiza conform Termenelor și Condițiilor prezentate mai jos.

I.2.  Serviciul medical de interpretare a analizei microbiomului intestinal disponibil în cadrul Funcției de comandă și plată poate fi adăugat în Coșul meu  și plătit prin intermediul Funcției de comandă și plată din cadrul site-ului, semnalizat în mod corespunzător la momentul plasării comenzii.

I.3. Contract – acordul de voințe dintre Titular (Laborator Betania S.R.L.) și Utilizator, format în condițiile prevăzute de prezentele Termene și Condiții;

I.4. Termen de executare a Contractului – termenul de 5 de zile calendaristice de la momentul transmiterii pe e-mailul paula.dejeu@betania-centrumedical.ro a rezultatului analizei microbiomului intestinal și a primirii de către utilizator a mesajului de confirmare a plății.

I.5.  Utilizatorul Funcţiei de comandă şi plată de analize medicale în cadrul Site-ului (”Utilizatorul”) – persoana care utilizează funcția disponibilă în cadrul Site-ului pentru a comanda și plăti online analize medicale din portofoliul Synevo, disponibile în cadrul Funcției de comandă și plată.

  1. Mecanismul Funcției de comandă și plată

II.1. Prin utilizarea Funcției de comandă și plată, utilizatorul site-ului poate selecta serviciul medical  disponibil în cadrul Funcției de comandă și plată care urmează a fi comandat, prin selectarea și adăugarea acesuia în Coșul meu cu ajutorul butonului ”Adăugă în Coșul meu”/ pictograma reprezentând Coșul de cumpărături dispus în dreptul acestui serviciu medical.

II.2. Selecția realizată conform prevederilor art. II.1. de mai sus va fi inclusă în Lista de comandă ce va fi afișată utilizatorului prin selectarea butonului reprezentând ”Coșul de comandă” dispus în cadrul interfeței online. Lista de comandă disponibilă în cadrul Coșului de comandă va cuprinde informații cu privire la denumirea serviciului medical selectat, prețul aferent practicat la nivelul Laboratorului Betania SRL la momentul plasării comenzii și prețul total al comenzii plasate, exprimat în RON.

Comenzile plasate în mediul online pot face obiectul unor reduceri de preț, care vor fi comunicate în mod corespunzător pe site.  Odată cu prezentarea Listei de comandă, utilizatorul poate consulta eventualele specificații aferente prin accesarea link-ului URL disponibil în acest sens.

II.3. În vederea plasării comenzii cu privire la serviciul medical selectat, Utilizatorului  i se vor solicita următoarele date: nume, prenume, cod numeric personal (CNP), adresa de domiciu și adresa de e-mail. De asemenea, sunt obligatoriu necesare următoarele date pentru pacientul/persoana care și-a determinat analiza microbiomului intestinal și solicită interpretarea rezultatului: nume, prenume, gen, vârstă, înălțime, greutate, stil de viață, simptome, adresa de e-mail, număr de telefon contact/whatsapp, conform secțiunii specific semnalate pe formularul de comandă. Pentru plasarea cu succes a comenzii, Utilizatorul are obligația să  confirme că acceptă  prezentul document, reprezentând Termenii și Condițiile de accesare a Funcției de comandă din cadrul site-ului centrului medical Betania/Laborator Betania SRL, precum și să confirme că a citit și a înțeles Politica de confidențialitate.

II.4. Ulterior introducerii datelor solicitate conform dispozițiilor art. II.3. de mai sus, Utilizatorul va plasa comanda cu privire la serviciul medical selectat din portofoliul disponibil în cadrul Funcției de comandă și plată prin selectarea opțiunii ”Continuă cu plata”.

II.5. Selectarea opțiunii ”Continuă cu plata” este urmată de transmiterea către Utilizator a unei confirmări de comandă prin e-mail. Contractul dintre Titular și Utilizator se încheie la momentul transmiterii confirmării comenzii prin e-mail de către Titular, în considerarea adresei de e-mail furnizată de către Utilizator anterior plasării comenzii conform art. II.3. de mai sus.

II.6. Confirmarea comenzii transmisă prin e-mail va cuprinde principalele elemente ale Contractului încheiat între Titular și Utilizator cu privire la serviciul medical selectat și comandat de către acesta din urmă, precum și un exemplar în format electronic al acestor Termene și Condiții de utilizare a Funcției de Comandă și plată. Totodată, e-mail-ul de confirmare a comenzii transmis de către Titular va cuprinde mențiuni exprese cu privire la Termenul de executare a Contractului de către Utilizator, precum și consecințele nerespectării acestui termen.

II.7. Ulterior plasării comenzii și primirii confirmării de comandă, Utilizatorul va selecta opțiunea ”Plătește” afișată în cadrul interfeței online pentru a efectua plata sumei de bani aferentă serviciului meidcal selectat din portfoliul disponibil în cadrul Funcției de comandă și plată. Opțiunea ”Plătește” se va activa în cadrul interfeței online odată cu transmiterea către Utilizator a e-mail-ului de confirmare, conform dispozițiilor art. II.5 de mai sus, fără a presupune ca Utilizatorul să părăsească interfața online.

II.8. Efectuarea plății corespunzătoare serviciului medical comandat se poate realiza în cadrul site-ului prin utilizarea unui card bancar acceptat de procesatorul de plăți EuPlatesc.ro. Pentru finalizarea tranzacției în cadrul platformei online spre care Utilizatorul este redirecționat în vederea efectuării plății – către serviciul electronic al procesatorului de plăți – Utilizatorul trebuie să introducă toate datele necesare autorizării tranzacției, așa cum acestea sunt solicitate în cadrul platformei procesatorului de plăți. Ulterior, Utilizatorul va trebui să completeze datele cu caracter personal solicitate de procesatorul de plăți pentru facturare și din motive de securitate, precum: adresă, număr de telefon, adresă de e-mail. Aceste date nu sunt prelucrate în nici un fel de către Titular. Pentru mai multe detalii privind prelucrările de date  efectuate de către procesatorul de plăți vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate a acestuia.

II.9. Procesarea cu succes a plății – confirmată într-o primă etapă de procesatorul de plăți – este urmată de transmiterea de către Titular a unui mesaj electronic de confirmare a procesării plății către Utilizator, care va conține numărul atribuit comenzii, alte informații esențiale privind comanda, mențiuni exprese cu privire la Termenul de executare a Contractului de către Utilizator, precum și consecințele nerespectării acestui termen.

III. Rezoluțiunea Contractului de către Titular

III.1. În ipoteza în care Utilizatorul nu respectă Termenul de executare a Contractului, respectiv nu transmite rezultatul analizei de microbiom intestinal, alături de datele pacientului/solicitantului în vederea interpretării acestei analize, în termen de 3 de zile calendaristice de la momentul transmiterii către Utilizator a mesajului de confirmare a plății, Contractul se consideră reziliat de drept, fără a fi necesară îndeplinirea unor alte formalități de către Titular, inclusiv fără punere în întârziere sau intervenția instanțelor de judecată sau a altor organe jurisdicționale.

Ca efect al rezilierii de drept, Titularul nu mai este tinut sa efectueze interpretarea rezultatului analizei de Microbiom intestinal, comandat prin utilizarea Funcției de comandă și plată.

III.2. În cazul prevăzut la art. III.1. de mai sus, rezilierea de drept operează la ora 23:59 a celei de-a 3-a zi calendaristică a Termenului de executare a Contactului, Utilizatorul fiind de drept în întârziere prin simpla împlinire a termenului stabilit pentru executarea obligației.

III.3. Prezenta Secțiune reprezintă un Pact comisoriu pentru activarea căruia se impune o neexecutare culpabilă, imputabilă din partea Utilizatorului.

III.4. În cazul rezilierii de drept a Contractului prin activarea Pactului comisoriu, suma plătită de către Utilizator la momentul utilizării Funcției de comandă și plată online va fi reținută de către Titular și nu va fi restituită Utilizatorului decât dacă acesta solicită restituirea în mod expres în termen de maximum 10 de zile calendaristice de la data rezoluțiunii de drept menționată la punctul III.1., prezenta constituind clauză penală.

III.5. În cazul în care Utilizatorul solicită restituirea sumei de bani, conform articolului III.4. de mai sus, acesta va formula o cerere scrisă care va conține cel puțin următoarele: numele, prenumele utilizatorului, numărul de comandă. În acest sens, Utilizatorul va utiliza adresa de contact paula.dejeu@betania-centrumedical.ro.

III. 6. Urmare solicitării prevăzute mai sus, Titularul va rambursa Utilizatorului suma achitată pentru serviciul medical comandat în termen de cel mult 30 zile calendaristice de la data solicitarii.

  1. Dreptul utilizatorului de a se retrage din Contract

IV.1. Utilizatorul are dreptul de a se retrage din Contract, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 3 zile de la momentul primirii de către utilizator a mesajului de confirmare a procesării plății, împreună cu informații esențiale privind comanda efectuată prin utilizarea Funcției de comandă și plată.

IV.2. Pentru a își exercita dreptul de retragere, Utilizatorul va transmite în atenția Titularului, anterior expirării termenului de 3 zile referit la punctul IV.1. mai sus, o declarație neechivocă cu privire la exercitarea dreptului de retragere care va conține cel puțin numele, prenumele utilizatorului, numărul de comandă. În acest sens, Utilizatorul va utiliza adresa de contact paula.dejeu@betania-centrumedical.ro .

IV.3. Urmare a exercitării dreptului de retragere de către utilizator, Titularul va rambursa Utilizatorului suma achitată pentru analizele comandate în termen de cel mult 30 zile de la data la care declarația neechivocă a utilizatorului de exercitare a dreptului de retragere a fost comunicată în atenția sa.

  1. Forța majoră

V.1. Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de suspendare si stingere a obligațiilor ce incumbă Titularului în baza Contractului încheiat cu utilizatorul cu privire la analizele comandate de acesta din urmă în cadrul site-ului prin utilizarea Funcției de comandă și plată.

V.2. Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale decurgând din aceste Termene și Condiții de utilizare a Funcției de comandă și plată, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil.

V.3. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți anularea comenzii, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

  1. Reclamații și litigii

Aceste Termene și Condiții sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Utilizatorul va putea sa depună reclamații către paula.dejeu@betania-centrumedical.ro, pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. Însă, în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din România.

VII. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea tuturor datelor furnizate de dumneavoastră în vederea prestării serviciului Plata Online, se realizează în conformitate cu Politica de Confidențialitate a Laboratorului Betania.

Prin UTILIZAREA FUNCȚIEI DE PLASEAZĂ COMANDA ȘI PLATĂ vă exprimați în mod expres acordul cu privire la următoarele prevederi ale acestor TERMENE ȘI CONDIȚII: ”DEFINIȚII”, ”MECANISMUL FUNCȚIEI DE COMANDĂ ȘI PLATĂ”, ”REZOLUȚIUNEA CONTRACTULUI DE CĂTRE TITULAR”, INCLUSIV ART. III.4 INSTITUIND O CLAUZĂ PENALĂ, ”DREPTUL UTILIZATORULUI DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT”, ”FORȚA MAJORĂ”, ”RECLAMAȚII ȘI LITIGII”.

VIII. Preturi

Preturile serviciilor afisate in cadrul site-ului www.betania-centrumedical.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Prezentele Termene si conditii de utilizare a Functiei de comanda sunt aplicabile începând cu data de 01.08.2023.